Medezeggenschap
Cliëntenraad Koraal regio Noord- en Midden-Limburg (NML)
De cliëntenraad van Koraal regio NML bestaat uit 3 deelraden.
1. Bewonersraad met bewoners
2. Jongerenraad met jongeren
3. Verwantenraad van bewoners en jongeren
Elke deelraad heeft een voorzitter en een ondersteuner.
De ondersteuner helpt de deelraad.
De deelraden praten met elkaar.
En de deelraden praten met andere mensen die niet in de raad zitten.
Zo weet de deelraden wat de andere mensen vinden.
De deelraden praten met de regiodirecteur.
Contact
Wil je meer weten over de cliëntenraad?
Wil je mee-denken met de cliëntenraad?
Wil je lid worden van de bewonersraad, jongerenraad of verwantenraad?
Neem dan contact op met de ondersteuner Yvonne Schrijen.
Telefoon: 06 – 20 90 43 46
Mail: yschrijen@koraal.nl
Meer weten over de cliënt-medezeggenschap?
Klik dan op deze link.
Mijn mening
Bij St. Anna vinden we jouw mening belangrijk. Daarom vragen we aan elke bewoner regelmatig wat hij van St. Anna vindt. Hiervoor gebruiken we een speciaal programma, MijnMening! Het is een vragenlijst die je alleen of met een begeleider invult. De vragen zijn met geluid, foto’s pictogrammen en filmpjes. Dit maakt het invullen leuk en makkelijk. Als jij je mening vertelt, kunnen wij de zorg verbeteren.
Vragen en klachten
In iedere organisatie gebeurt er wel eens iets waar mensen het niet mee eens zijn. Bij Koraal vinden we het belangrijk om hier op een juiste manier aandacht aan te besteden. Iedere klacht kan een kans zijn om onze aanpak en dienstverlening te verbeteren.
We nodigen cliënten, jongeren, leerlingen, ouders/wettelijke vertegenwoordigers en medewerkers dan ook uit om het aan te geven als zij vinden dat zaken binnen Koraal anders hadden moeten of kunnen verlopen.
Meer informatie over ons klachtenbeleid vind je hier.